Nobody puts baby in a corner




Ja du vem har inte velat bli kysst av denna rollfigur , för tidigt dog han men han lever kvar i filmerna . Jag var inte gammal när Dirty dancing spelades , men det var en underbar film, så mycket värme lycka , sorg o glädje, åh vad härlig denna film är.. har sett den många gånger liksom Pretty woman . Vem skulle inte vilja vara den fattiga flickan som får det hon förtjänar en rik man o drömmarna blir sanna. Liksom vem ville inte ha hunken i Dirty Dancing , stark manlig o omhändertagande. Vilken flicka vill inte bli det.

Lev efter drömmen det är ditt liv.

 Cancer så himmla orättvist o aldeldest för ung dog , Patrik Swayze.
 1983 genombrott i Dirty Dancing. Då var jag 11 år o tyckte han var nästan snyggare än pappa--hehehe.

När jag var på skyttehallen i den åldern ,minns jag att damerna i väntan på sina gevär blev lite vimmsiga när min  pappa kom in i byggdergården, han var vår tränare i luftgevärsskytte. De tyckte pappa var riktigt snygg, jag tyckte de bar sig lurigt åt började fnissa o tramsa när han kom .Det var ju min pappa, låt han vara tänkte jag, De sa åh han har så vackra ögon , va  Idag vet man av livsfarenhet att man blir annorlunda med vackra män ..

Så e nog livet  
Nobody puts Baby in a corner 
NOBODY PUTS THE BABY IN A CORNER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0