Nickan

Har drömt mardrömmar hela natten , vaknade upp o blev klarvaken ,drömt o tjuvar som tog massa saker ur min bil, drömt att en vän inte hörde av sig mer, drömt om död o fängelse..
 känns som när jag förr jobbade natt. Idag har jag varit labil e det rätt ofta nu för tiden . Ja sömn e något jag måste ha annars funkar jag ganska obalanserat o tråkigt . Bebis syndrom äta sova ömhet.

Men nog om det snart börjar Idol så himmla go underhållning . Får lite helgkänsla, till mina barns förtjusning . Tar fram ostbågar , uppskuren vatten melon o dricksvatten med jordgubbar i osså choklad, e jättesugen på det idag.
Inte mycket räcker med en 250 grams marabu sweizernöt.

Inatt ska jag sova gott jösses vilka påsar under ögonen. Det e sånt här man åldras av . Jag e knäpp men en dag ska jag göra något åt det.

Kram på er
Känner att jag börjar nicka till, vet ni att mitt smeknamn är Nickan.. Inte Ankan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0