Lyckliga ögonblick



Det finns människor som gör mig så oerhört lyckliga , de finns de som får mig att le av bara blotta tanken på dem . Jag är så rädd om dem. Vill finnas vara o andas hos dem .

Igår en underbar dag fylld av hopp glädje o sol. en underbar sol som värmde min kropp både invärtes o utvärtes.

Vad gör dig glad kanske en nyfunnen vän som visar att du finns o betyder något.
Vad gör dig glad kanske en klapp på kinden o du känner dig stärkt o kan börja om på nytt.
Vad gör dig glad  kanske en öm blick som talar om att du e den enda.
Vad gör dig glad kanske en kram som du aldrig vill släppa taget om.

Varför alla dessa kanske när livet är för kort att inte ta vara på lyckliga ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka är att fånga dagen...små vardagliga saker...som värmer inombords...och som gör att man strålar utombords...

-Varm famn att kura ihop i...

-Ömhet, Närhet...

-Laga mat tillsammans med den man älskar...

-Kaffestund ihop...

-Planera och ibland galet fantisera om framtiden tillsammans...

-Vakna till fågelkvitter...

-Klippa gräset och kunna se hur fint det blev efteråt...

-Tända ljus och dricka glögg...

-Skratta och busa...

-Måla, renovera och skapa...

-Rena lakan i sängen...härligt...

-Unna sig ett par nya skor =)...gillar...

-Sena kvällsdopp på sommaren...

-Grillat och ett glas rött...

-Plantera blommor...de växer så vackert och livfullt ...sträcker sig mot den varma solen...precis som jag...



Kram =)

2009-09-02 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0