Fruktansvärt jobbigt

Nu var dottern opererad , jättetapper unge. Men ack vad jobbigt innan operationen , väldigt nervöst, vi satt i caffeterian o hade beställt kaffe o dopp. Vi gråter båda två av rädsla o oförstående av detta ingrepp, men vet ju att det kommer gå bra , men ändå en nersövning o skära i min dotters kropp , fruktansvärt jobbigt.

Helst ville jag byta plats ingen får göra dem man älskar mest illa , men jag vet ju att de gör detta så Jasmin ska kunna andas obehindrat igen.

En man innan operationen säkert 90 år kom fram till oss stapplade lite grann men hade en stadig ung blick så tog han tag i bordskanten lutade sig över oss båda o tittade Jasmin rakt in i ögonen o sa . Flicka lilla, vackra unga lilla flicka , allt kommer bli bra. Jag fick inte fram ett ljud , ett vackert ögonblick av förståelse från en gammal man till
en ung flicka. Så vackert när någon berör på djupet . Det gjorde verkligen denna man.


 Flygbild på Borås lasarett

Tror det blir bra! trots dranage i näsan , kan hon redan andas bättre, underbart om detta går vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0