Baddräkt

Idag började dagen med soft klassisk svensk massage,  tända ljus o lugn harmonisk musik. Kan dagen börja bättre tro. Blir själv på väldigt gott hummör när jag masserat o gjort människor nöjda o mjuka.

Massagen är slut för idag, så nu jobbar jag som kontorist, städat ,svarat i telefon, tagit emot paket från posten ,men oj nu ser jag att papperskorgarna är fulla, dem får jag ej missa . jaa en riktig sekreterare är jag, bara chefen som fattas, att sitta i knät hos...

 lite lugnt nu så jag tog friheten o bloggade lite.

Dessutom tittar man ut i dag är luften full av fågelkvitter o vårkänslor. Jag längtar till att affärerna tar in sommarlätta kläder , sandaler m.m1890-talet ---1990-talet. Baddräktsmodet har ändrats. A6. Ja modet har ändrats
Abecita Galliano Kanters Swimsuit. Klassisk baddräkt, skuren under bysten för snygg effekt     Material: 80% polyamid, 20% elastan.   Tvätt: 40 ...Får se om det blir en baddräkt i år  
Baddräksmode alltid svårt att veta vad man passar i, vad tycker du?


                                   ,tycker det verkar mysigt , har ju kommit massa läckra. Frågan e bara vilken ????

Kommentarer
Postat av: Therese

Det finns riktigt snygga på H&M!! kolla in dem.. annars tyckte jag att den svarta med vita detaljer och en vit knapp var snyggast! :)

2009-03-11 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0