Tycka synd om sig själv , hjälper det ?

skulle kunna vara negativ , men det visar jag ej .alla dagar , men idag e en svår dag.

 sova vad e det , svettas som en gris , ont i lederna , förbannat ont , hålla en telefon i några minuter, sen gör det oxå ont ,allt gör så förbannat ont i varenda led , tänk dig varenda led , jag har legat o vritt mig i natt , tatt ipren det e ju inflammations hämmande men i natt har de ej hjälpt ett skit , lite bättre hjälpte de under dagen . Nu ska jag snart jobba men jag e så himmla trött av detta ,nu har jag huvudvärk med,  så jävla ledsen .

Tycka synd om sig själv vad hjälper det . Det enda som hjälper är att tänka på andra jag har massa bekanta , släktingar o andra livsöden som är dubbelt värre än mina , dem tänker jag på o känner medlidande , men mig själv , hatar att tänka på mig , men när smärtan e olidlig nervplågande så vad f-n gör man.

Stå ut några månader till eller ?,läkaren vill träffa mig i sommar , undrar om jag pallar detta , så j-vla trött på allt skit, hoppas bara jag ej bryter ihop, nej kan ej sitta här o tycka synd om migv , nu ska jag ner o mysa med mitt ena jobb, från det ena till det andra. Får säkert en jättegod kopp kaffe där , frågar nån hur jag mår hoppas jag att jag står på mig ler o säger , jätte bra tack o du?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är förjävligt helt enkelt .. det borde inte vara så ..dumma jävla dåliga mediciner som inte hjälper ordentligt grrr... Man får tycka synd om sig själv för ibland känns allt kass och då är det faktiskt synd om en så det så ...man har ju bara sig själv och sin kropp då måste man ju få glädjas med den när man är glad och sörja med den när man är ledsen ..Hoppas att din kropp beslutar sig för att bli bättre snart .. även om det är tufft så Hold on <3

2009-03-24 @ 18:51:06
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: mamma solveig

jag instämmer med Anna för hon kan uttrycka sig så bra. Hoppas att det har bättrat sig något, det är värst när det blir väder omslag. Och detta kalla är inte bra

2009-03-25 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0