Jörgen Mörnbäck

Igår var vi i Göteborg o kollade på  Studio Jörgen Mörnbäck .Salen var fullsatt, mest av grånade hårsvall ,men det var jättekul , riktigt bra underhållning , det här kan jag varmt rekomendera , skrattade ett flertal gånger , Jörgen o Anna var mycket bra på att immentera o sjunga var alla tre förbluffande duktiga på..

En underhållande bra kväll att hålla i minnet. Arne barnens farfar han fyllde 80 så vi ville ge honom något att skratta åt o han satt förtjust o klappade i händerna när Jörgen immenterade den ena vänsterskon mot den högra , underbart verkligen.Lasse Berghagen , han immenterade inte bara ,Jörgen blev folkets folkkära Lsse Berghagen, helt fantastiskt  bra.

Före detta var vi o åt räksmörgåsar , har nog aldrig ätit en sån stor i hela mitt liv. Gott vin , Irice coffe allt där var bra förutom musiken , den var jazz kan ju kvitta . En gång var jag tillsammans med en musiker han väckte mig ibland med Jazz , Ouiiii bara att låtsas ooo vad bra du e`.

Så här såg våra räkmacor ut.
Rekord i räkmackor på Heaven 23 i Göteborg Rekord i räkmackor på Heaven 23 i Göteborg
[bild från dinapengar.se]

Den är världsberömd i Göteborg: Räksmörgåsen som serveras på restaurang Heaven 23 hos Gothia Towers. I fjol sattes nytt rekord med 100.311 sålda räksmörgåsar till ett värde av 12,5 miljoner kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0