Skyddad av änglar

Tänk det kändes som igår att träffa min barndomskompis Lotta . Det e så jäkla kul helt enkelt jag blir alltid full i skratt när hon är närvarande har alltid blivit det . Jag pratar fort jätte pladrigt o ett roat leende finns bakom Lottas ögon av det. Lotta själv pratar lugnt o sansat men vi har massa gemensamt ,Vi pratar om samma saker men dock bara olika fort , det gör mig road, båda har vi i många år jobbat inom vården o därigenom varit med om mycket som är tänkvärt o ibland stärkande .

Lotta fick reda på att jag hade bröst cancer o skickade ett brev till mig  o ett underbart smycke där det stod Lever i tillit, skyddad av änglar. Hon skickade även ett underbart kort där det stod Livets hemlighet - allt kommer att bli bra. Lotta minns o berättar för mig i brevet att en dag när Linus var liten, detta var en episod som jag hade berättad för henne. Linus är ca fem månader o kryper mot trappan. , Jag känner att något hemskt kommer hända honom vänder mig om men för sent han ramlar ner för trappan när jag väll är framme vid trappan ser jag honom falla , men då i otroligt långsam fart genom luften singlar han ner som om änglar tog honom under magen om den lilla kroppen o Linus landade helt oskadd o slog sig knappt alls.  Lotta skriver att nu e det du som måste låta änglarna bära o vägleda dig.
                                                    Gör plats för änglar                               


Lotta gjorde även healing på mig o jag ska säga att det kändes som jag flög en bit ovanför sängen ca några cm, Först kände jag värme över pannan sedan ut stickande hetta över öronen. sedan kände jag i bröstet om såret lite smärta dunkande över vänstra bröstet , ganska lång tid o sedan avtagande o smygande smög det onda bort , magen lät iderligen, mina fingrar darrade lätt.. När Lotta var färdig sa  hon att mitt hjärta var av guld att det satt inlåst men var starkt.
Jag kände mig glad efteråt o full i skratt. allt kändes lugnt o fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0