Ett bröst en tröst

 Sitter i soffan med min katt  som ligger hopkurad jämte mig. Jag har haft vänner här mest hela dagen, gud vad alla bryr sig om mig . JA jag känner mig speciell , jag känner att de tycker om mig , vilken känsla man borde tala om det för alla hur mycket man tycker om någon , för visst e det så tycka om e ett fint ord o det gör man ofta , alltså tycka om

Jag har nu ett bröst , på ena sidan e jag platt ser ut som en tio åring , på andra ja där e jag fortfarnde en kvinna , men du inte sitter kvinnan i brösten , men det e ju de där kvinnliga kurvorna som tilltalar ,men människor har sagt att jag e fin precis som jag är o jag e så glad att ha så många fina runt omkring mig , så fina ord , så vackra ting , så fina blommor , så många kramar,, så mycket omtanke. Tack snälla ni för att ni finns för mig när jag behöver det.

Om tre veckor får jag reda på om cancern har spridit sig utanför mitt bröst , de har goda förhoppningar om att så ej e fallet , nu ska jag inrikta mig i att tro jag e frisk. Jag lever , jag har ett mål o det är att få vara kvar på denna jord för trots allt e denna jord underbar skapad av vad då

Jag tittar på mig i spegeln , ser alvarligt på mig med en lycka av livsglädje , men samtidigt  undrar jag - vad har jag blivit . Inte samma kvinna , bara starkare, klokare o med mer erfarenhet o jag är vacker på insidan . Livet går före allt, nästan allt.     Ett bröst -En tröst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DAMN Woman you are BEAUTIFUL!! <3

2009-07-11 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0