En dag i taget.

Idag närmare bestämt 8 har jag tagit på mig min jogging dress satte fötterna i ett par härliga joggingskor drog upp armarna o öppnade dörren. Luft en sådan härlig luft det är ute idag regnet hade just fallit o jag kände hur lungorna fylldes av ren stark luft. Jag hämtade en lite trött Anna men hon ställer alltid upp ja visst jag e vaken kommer å möter dig säger hon antagligen sov hon , kan undra varför vi alltid säjer javisst jag e vaken nä då jag sov inte oavsett vad klockan e. .

 Redo för en nystart !!


Hon såg sömndruken ut men vi promenerade ganska raskt , Kändes som jag orkade hur mycket som helst , jag tittade i trädgårdarna , tänkte här bor människor som pysslar o donnar o lever för sina trädgårdar , När vi gått en runda kände jag mig lite smått yr kan hända att jag behövde vila , men motion kan aldrig vara fel.Lagom e bäst , men det e bara i Sverige vi har ordet lagom , häftigt eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi kanske att jag sov lite kanske men nu är jag piggare än någonsin redo för jobb ..bra att komma ut på morgonen (Y)!!

2009-07-11 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0