Döda

Jaha en dag som började med gräl får se vad det slutar, en del av livet det med . Kan undra när en man ska förstå en kvinna..Vad säjer man venus möter Mars eller Pluto..

Tagit en underbar stärkande prommenad med Anna , storsjön , underbart område , men tur att man kan följa lagom prickar så man kommer hem igen , sen gjorde Anna en underbar mjölkdrink på choklad, jättemumsig , pricken över i var vispad grädde med riven choklad ...gott.

Hälsade på mamma som bytt ut sin höftledskula, Min mamma är så fin, finns ingen mamma som ser så bra ut , finast..
Mamma hade sällskap av två vackra damer en yngre o en äldre båda lika sprudlande ögon sånna där man tycker om medesamma.

Jag berättade historien om Jägaren som var ute o jagade då han plötsligt får synd på en stor björnhane, den ska jag skjuta tänker jägaren laddar , skjuter av med svedar bara pälsen.. Jägaren svär till men björnen är genast i hasorna på han.. - Jag blir så förbannad säjer björnen anntingen dödar jag dig här o nu eller så pökar jag av dig...OOO herregud tänker jägaren jag vill inte dö, så valet får bli ...Björnen pökar av jägaren o luffsar nöjd vidare..

Jägaren däremot e inte så nöjd han tänker nä den jävlen ska jag dräpa ..Nästa dag gör han sig redo för björnjakt , när grynningen kommer ser han björnen ,jägaren är snabb o lite för ivrig , missar även denna gången.. Björnen rusar fram o säjer antingen pökar jag av dig här o nu eller så dödar jag dig..  Åter igen har jägaren inget val o drar ner brallorna o björnen pökar av honom..

Nu går jägaren mend bestämmda steg o köper ett stort gevär av stort kaliber , Han lägger sig i bakhåll o gör sig redo för att snabbt kunna ta björnen.. Denna gången springer jägaren fram mot björnen , men bössan e så tung i handen o i det dunkla ljuset ser han inte en gren som sticker upp från backen , Jägaren kör pipan i marken o rumpan står inbjudande upp mot björnen, varpå björnen knackar jägaren på ryggen o frågar - Du är inte här för att jaga va...


Kommentarer
Postat av: aNNA

Hihi det var jättemys idag tycker jag !

den om jägaren och björnen är bra haha

2009-01-15 @ 17:42:39
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0