Äta, äta äta

Då har vi hämtat voven från Roasjö, så nu hat jag redan fått min morgonpromenad...perfect

Igår var vi först o besökte Patrik o Kickan ,fick en underbar Paj där , rabbarbermums

sedan åkte vi vidare till Roasjö o fortsatte äta goda kladdmuffins.. Min pappas bästa grimmas flört..visst e han söt...
Lördagen gick ut på att äta tillsammans, kvällen bestod av kyckling bearnesås o pommes...o chips o godis..men jag drack vatten till en liten kompromis till allt onyttigt..

Tänk jag har nyss ätit frukost ändå undrar man vad man ska äta sedan , allt detta ätandet...men mat e för himmla gott..

Skulle vilja ha tips på lätta maträtter..någon ??

Kommentarer
Postat av: Kickan

Tjingeling

Längesen jag läste din blogg nu....och se vilken julaftonsbild det fanns på mej o Björk ;)...hehe syns att man proppat i sej julmat på kinderna. Men jag håller med dej det är gott med mat...älskar att både laga och äta.

Det va kul att ni kom förbi och hälsade på oss...och rabarberpaj är min o Björks favoritpaj...man får sån sommarkänsla på nåt vis...Underbart =)...Kram på dig och familjen och krya på dig...

2009-01-20 @ 08:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0