Hur kul som helst

Jösses nu e man där igen var tar tiden vägen , hade lite massage  på fm , sedan kom min vän o vi diskuterade hur jag skulle ha min annons på min massage , hur kul som helst.

Sen tog jag tag i min garderob där nere där jag har massa leksaker från barnens första år , jösses vad man samlar på sig.Öppnade man garderoben rammlade leksakerna ut.Fick hålla en hand o stänga fort , men nu e det nästan tömt .

Broder kom o fikade tillsammans med Ida o mig . Ida tittade längtansfullt på våra äppelkakor vi åt , men hon var duktig o tog inget , Patrik sa , aha beatch-09, näpp sa hon bröllopp-09..



ja här i vår garderog finns allt , det sägs att alla har ett lik i garderoben , det har ej vi . Vi har leksaker, massa.

Om jag någongång skulle få fler barn då ska jag vara mer sparsam med leksaker , jag ska ha ordning o reda o köpa bara bra grejer , he he hörs att det är längesen mina var små , så här lät jag när jag ej hade några barn då visste jag presis hur jag skulle uppfostra o göra , men sen kom de små liven o då blir inte allt vad man tänkt sig ..

Mycket mera underbart . Älskar mina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0