Hemlig resa

I morgon har min sambo tillsammans med ett annat par ordnat en hemlig resa för oss tjejer , så mysigt e så spänd på detta , får man önska något spa tro ? (ler)

Överaskningar det e nått som förgyller livet . Känns som man behöver det nu , men samtidigt känner jag hur våren spritter i kroppen.. Tagit en liten promenad , jag har lite lätt feber , men ingen katastroff , värre är att Sambons ögon börjar rinna då blir han säkert förskyld , inge bra för alla vet hur dålig han blir av snuva , .Hoppas han håller sig frisk.

Barnen kommer mor o far att ta hand om , underbart att ha allt ordnat , men packat har jag ej.. bikini har jag fått höra .

Nu har jag lugg så den här flätan är ett minne blott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0