Förkyllning

Jag nyser fryser , hostar o kraxar, men har man ej feber så går man ju o jobbar. Försökte hålla igen att jag behövde hosta när jag masserade men då blir det ju bara värre , då måste man hosta pådirekten , så typiskt..Blä

Jag äter C-vitamin , vitlök o tar fram ett kors eller var det mot vampyrer, jaja kanske ska ta nått starkare i kaffet, irish coffi är ju gott , med grädde o så en semla o nybakade muffins som Jasmin gjort, godis som e över sen i lördags ska jag med ta fram , nääee nån mat orkar jag ej göra i dag , får bli fet, vadå tröst-äta , e det nått fel i det ?

Jag häller badkarlet upp med  Yes för hur tar man bort fett o bakterier  med YES
men vad händer ,inget.Jag sitter här fortfarande förkyld,fet o ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0