Håll dig varm

Sommaren har gått inom mig känns det som kärlek , jag e utan spridning , visst finns det baksidor som att kroppen en gång producerat sjuka canser celler så har den memmorerat det o har lättare att bilda sådanna igen 30 % högre chans att få canser . På tisdag ska jag in till lasarettet för att prova ut ett bröst på min vänstra sida . Ska bli spännande men känner på mig tyvärr att det blir tungt varmt klibbigt o kasst.

Sommren har gått väldigt fort jag har knappt vant mig vid att sommaren börjat så e den slut.Snart tänder vi ljus kurrar upp oss i soffan håller händerna runt en stor kopp  varmt rykande choklad o en gosig filt om benen. Lyckan att vara fri. Kärlek i ögonen.

Jag har fått råd om att lägga fetvadd vid bröstet för när kylan kommer får jag ont, men måste ändå vardagligt träna upp mig får göra korta saker , klarar nästan att hänga en hel korg med tvätt men då en paus. Är grymt rastlös , vill egentligen jobba nu, men är rädd att skada mig , härom dagen sprack såret upp pyttelite gud vet vad jag gjort men  hm kan töjning som jag måste göra spricka upp , jag tar det försiktigt . De har ju skurit bort en hel del o jag har tunnt skinn med svart blåmärke o såret e en aning rött o varmt men tror ej det e någon fara..

kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för teet :) Underbara fria människa <3!! KRAAMIS

2009-08-15 @ 22:17:10
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du har det bra! Tänker på dig. Jag har hittat en lägenhet på trandared.. flyttar i slutet av september.. : ) Ta väl hand om dig Kramiz

2009-08-21 @ 22:31:25
Postat av: Therese

Det var från mig förresten : )

2009-08-21 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0