Häst eller Zebra

Har du åkt bil med någon med nackspärr ? inte jag heller däremot har jag kört bil med en så kraftig nackspärr så sidotitt är omöjlig o huvudet som jag numera har i en vacker ställning med dubbelhaka, kunde ej kolla backspegel heller måste varit en skräckupplevelse för alla inblandade i bilen, men jag gör aldrig om en sådan resa ont så ont på kvällen o det tog lång tid att komma ner i liggande ställning, kissinödig var jag med i natt men det var bara att glömma. På morgonen fick Svempa lyfta upp mig ur sängen ..

Kommer någon från sidan nej är du säker hinner jag ut hallå kolla en gång till o så en kraftig vänstersväng där man brukar blicka långt fram  för att veta hur det ser ut vid ridskolan , hallå hur ser det ut , bara kör det e lugnt ...oiii o så backa med komandon jösses svårt näääe nu skiter vi i backen nu ställer jag mig på ambulansinfarten... inte bra men vi såg till att de oxå fick plats.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/zebran-ar-en-hast-1.597234 ja en häst eller Zebra 

Titta, en zebrahäst

Häst eller zebra? Nej, zebrahästen Eclyse är en korsning. Den ett år gamla zebrahästen.

Eclyse är resultatet efter ett kärleksmöte mellan två vitt skilda hästdjur. Mamma Eclipse är häst, pappa Ulysses zebra.temperamentet har hon drag från båda föräldrarna. Hon är relativt tam, som en häst. Emellanåt visar hon dock en zebras heta temperament.

Andra djurkombinationer

Lejonhanne + tigerhona = liger

Tigerhanne + lejoninna = tigon

Häststo + åsnehingst = mula

Jaguarhane + lejoninna = jaguon

Lejonhane + leopardhona = lejpard


Kommentarer
Postat av: Anna

Tigon var coolast ;) !! Du klarade ju körningen galant jag var bara livrädd 2 gånger sådär och ingen ambulans kom ens ju hihi ..

2009-04-17 @ 11:28:47
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

låter livsfarligt, ring nästa gång,så kör jag

2009-04-19 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0