Studera

Börjat studera massa i huvudet ,men ärligt känner mig genast lite smartare av att läsa gillar faktiskt att studera , men hatar prov , när jag gjort dem e jag helt slut o när jag satt mig i bilen o hjulen börjar rulla då kommer svaren jag borde skriva ,nästa gång ska jag skriva om Folkhälsa , det måste väll handla om vad man äter , dricker o motionerar o den sociala biten antar jag.

En o faktiskt flera nya vänner himmla roligt kommer nog få några nya vänner speciellt en kvinna vi kollade varandra i ögonen o fick kontakt direkt , kändes som jag träffat henne förr. Jag kände igen varenda liten detalj hos henne , sedan visade det sig att hon var massör precis som jag, häftigt det där kan undra om hon funits i ett annat liv precis som jag är säker på att jag träffat henne innan,  massage me too

Nu i häxtider så börjar man undra , blåkulla finns de?

Och vad finns det där mat , lycka ,orgier ??

Kommentarer
Postat av: Therese

Studera? pluggar du nu? Vaaa?

2009-04-14 @ 12:17:54
Postat av: christina ewers

Hej vännen!!



Kul att läsa om sig själv ovan...o vi häxor ska ju hänga ihopa...Hoppas allt ok med dig...tänker på dig...saknar Borås:-(

2009-05-01 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0