Faaan

Huset fullt med fukt i golven så nu måstes det bilas upp hela nedre våning, massa jobb,Svempa är hur stressad som helst över detta han vill diskutera med mig hur vida vi ska gå till väga ,men jag tycker det e jobbigt, jag har så mycket annat i mina tankar.

Faaaan jag har blödit i snart 4 veckor , i 4 dagar har jag måst hålla mig til någonstans där det finns en toalett helst två så jag kan ta den när jag behöver, för det kan nämligen bli ;NU .. Jag är helt slut helt jävla slut, hatar detta
Idag åkte jag till skolan ville verkligen det, tycker det e roligt att lära mig lite nytt o få skriva om allt möjligt, men faan bröt ihop när jag skulle berätta för läraren att jag måste gå efter första lektionen, berättade lite snabbt att jag blöder fruktansvärt mycket ,lipa lipa lipa e ofta man gör det nu för tiden,störtblödning igen,  vilket också hände precis när jag skulle gå, stå silla, sakta sakta gå för att det ej skulle rinna över kanterna..

Faaan retligt att börja lipa .

 Endometrios jävelens sjukdom.
Faan vad jobbigt jag e helt slut, skiter i det jävla huset jag vill bli frisk , vara normal , blir ju aldrig sjuk någon gång , normalt, störtblödning hur normalt e det från en skala 0-10. Vet ej hur länge jag ska orka ?

Tur jag köpte presenter till Jasmin i Torsdags annars hade hon bara fått pengar o det e inget kul att ge, jag kan inte ens gå in i en affär för jag vet ej om jag hinner handla innan det e försent o blodet strömmar ner, ja hatar detta , men kanske kan få någon spruta eller operera bort skiten , vore hur skönt som helst, man ändrar sig . Faaaaan

När jag köpte blodstoppande piller så fick jag passa på att köpa ansiktskräm på apoteket o dyl  till en 14 åring , jösses men nu kanske det blir lagom med paket, ja det e ju så att handikappad kan man kalla detta
Har varit på lasarettet där trodde jag de skulle skrapa mig , men jag sattes upp på väntelista , mitt blodvärde var över 100 o då var det ej akut , jösses när e saker akut , jag e helt slut , faan

Nej jag vet mina barn man får ej säga faan..Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud Annika så här får det inte fortsätta :( Det är ju helt fel.. Dom måste ju hjälpa dig o vaddå väntelista..hur länge ska du vänta då.. Ska du bli helt blodlös eller vad vill dom .. Försök att få i dig järnrik kost iallafall och drick mycket ! .. Känns orättvist att ni ska behöva drabbas av så mycket krångel på en gång :( .. Tänker på dig..kramiss

2009-04-28 @ 22:32:43
Postat av: Marie

Du ska vet att jag tänker på dig!! Kramar

2009-05-03 @ 22:36:03
URL: http://marikrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0