Det var en gång...

Varit i stan med Annika köpt en underklänning på Gina , den där kläningen som krympte, som nästan visade rumpan efter en för varm torktummling.., ska få det nyinköpta underkläningen , så nu kommer jag bli söt som enm prinsessa med alla volanger ...

Varit på Thai restaurang med Annica, jättegott, men nu e jag himmla sugen på choklad, ingen som ringer o säger ..Hej kom hit o fika ?! AAAAAAAHHHH får la ta mig i kragen o baka något , blir för fasiken rastlös här hemma ..

Men jag är jäkligt trött har lagt mig i solen så nu ser jag pigg ut ..Det är utsidan som räknas
Jag har tvättat o polerat bilen den ska till besiktning ..Det är utsidan som räknas
Jag har dammsugit  ovan mattan .. Det är utsidan som räknas


Fy vad ytligt det ibland kan vara... MMMmm flimmmer o flammer , vill du smaka på min..                   Detta var klänningen som krympte

Kommentarer
Postat av: Anna

Annika my Love <3 !

2008-10-07 @ 20:35:12
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0