Skrämmande

Spåkärring , jag mmm det ska jag banne mig bli eller åtminstone healing eller nått annat häftigt ,sånt där  mystik..

Det där okända lockar, men jag kan ju berätta att jag ibland har såkallat lekt med en ring ,, ringen sätter man runt ett hårstrå för den över handleden där pulsen är , när ringen åker vågrätt alternativ lodrätt , Ja då blir det en pojk... Om man får ringen runt ja då blir det en tös... En gång gjorde jag det på en kvinna jag kände bara lite lätt  , lodrätt, vågrätt, ja sa jag o ler visst e det en pojk du kommer få.. Jag är tyst en stund , blir alvarlig.. Tittar upp , säger med en lugn ledsen röst , men barnet blir litet, mycket liten.

Den unga kvinnan skrattar o vifftar bort vad jag sagt.. Jag vet sjäv inte riktigt varför jag sa så ,men ringen visade bara lite ,lite o ganska otydliga , svaga rörelser .. det blev en pojk , men den föddes för tidigt o det gick ej vägen.

Jag slutade spå då , sånt där är skrämmande , jag trodde jag lekte , men ...

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud ! Jag både vill att du ska spå mig samtidigt som jag inte vågar haha :S

2008-11-12 @ 19:24:18
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Ida

Känner samma som dej Anna..... ryser...

Men va häftigt att ha en vän som e synsk=) Tack för lunchen idag vännen, mmm det va så gott så gott

2008-11-13 @ 20:56:22
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0