Spöken finns dom?

Mörkrädd nej inte såååå, men ibland så hör jag spöken...

En gång när jag jobbade natt på ett gruppboende så framåt tretiden när jag satt i soffan o småhuttrade ,brukade nästan alltid frysa lite den tiden , jag hämtade en filt , men kände mig plötsligt iaktagen av någon, något.

Jag virade in mig i filten lyfte upp benen tätt intill mig, då plötsligt jag blir uppmärksam på en katt ,en liten kattunge, den var grå o lurvig ,med bestämd riktning mot mig kommer den, den ville hoppa upp i mitt knä.Jag stirrade på den då ännu en katt dök upp, Denna katten var troligen kattungens mamma , den morrade åt mig väste o var riktigt otäck, Jag trodde ett tag jag skulle svimma  . En kudde ligger nära mig tar tag i den o vänder mig om, då ser jag en mörk skugga komma mot mig den axilerar i styrka kommer fort mot mig in i mig o ut igen , jag blir iskall av fasa , har aldrig varit så rädd,jag  tittar mot golvet  igen,  båda katterna är borta ... Va faan var det där blodsocker brist, eller vad tusan?

 Läste i en drömtydar bok att drömma om en katt betyde fara, fruktans värt rädd blev jag i alla fall..
Spöken finns dom?

Kommentarer
Postat av: Therese

Spöken finns dom? Svar: JA!



Uscha.. det där är verkligen helt ofattbart.. Stället spökar så är det bara :)

2008-11-03 @ 17:38:46
Postat av: Hanna

Nämen tack så mycket ! :D

2008-11-04 @ 08:48:00
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: S O F I A

usch det där är läskigt alltså..

2008-11-04 @ 16:09:31
URL: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0