Hur kunde jag veta?

Det är mörkt  det blåser , vinden tar tag i mitt hår jag är trött så himmla trött, hela tiden,typiskt på hösten att vara så här sjukligt trött borde följt med mamma på solsemester, attans , nästa gång då åker jag...

Hur kan man veta saker ibland fast man inte borde det..

När min son var ca 4 år och full av sånt där härligt bus. Jag stog o diskade o han var ute o lekte, då jag plötsligt släpper diskborsten går raskt fram till honom o säger den där nyckeln du har i fickan var snäll o ta fram den..

Hur kunde jag veta att sonen hade den gamla nyckeln som hörde till en ytterdörr i källaren, Hur kunde jag veta??

En annan gång när vi var på gympa , jag slutar tvärt att göra armhävningar, häver mig i stället upp för att kolla om min plånbok är där , det var den , men sen när resten gick ner i omklädningsrummet hade flera blivit bestulna av sina plånböcker, hur kunde jag veta?
 När Linus är illa ute gjort nån ting knasigt eller är utsatt för något, då känner jag det strax innan eller när det händer , men jag kan aldrig stoppa det o varför ska jag då veta det? Och varför vet jag?


Kommentarer
Postat av: Anna

ja Annika du har verkligen intuition.. spännande och nästan lite läskigt .Men lyssna alltid till magkänsan ändå för den leder dig cokså åt rätt håll!! Det är alltid kul att ha med Linus synd bara att barnen blev avbrutna av en psykopat :S:S

2008-11-10 @ 12:54:19
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

ja du gumman det bor väl en liten häxa eller en god fe eller en spåkäring i dig. Jag tror det är ärftligt

2008-11-10 @ 21:31:20
Postat av: Ida

Du kanske ska lägga till spåtant på ditt cv=) kan du ordna ett lite hörn i ditt massagerum med en spåkula o en massa tarotkort...ja lovar o boka tid=) puss min vän

2008-11-12 @ 10:04:31
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Kickan & Björk

Tjing Annika.....

Nu har vi hittat till din blogg...kuuuul =)....har bara läst lite grann..och klockan börjar bli mycket så vi får läsa resten en annan dag.



Kram Kickan o Björk

2008-12-07 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0