Råtta

Kalkon är nog det fulaste djur som finns, Katter det lömskaste , Grisen bökigast) Svart panter den sexigaste.. Idag är jag en igelkott alla taggarna ut o frågan är inte vem som gillar mig utan vem gillar jag .. Dags igen Pms , skitkul...Tyst lyssna på mig vi kan väll diskutera jag vet ju att jag har rätt så är det ?

Jag är själv hemma barnen sover , men jag hör någon i huset, men det är bara inbillning jag vet , så jag sitter kvar i soffan krammar filten omkring mig o blåser lite på mitt knä som tittat fram , det får mig att bli lugn o känslan är halvbra, konstigt , jag hör hur det dunkar , kanske det är nån bas ifrån nån granne , jag vet vad jag måste göra .. Jag lägger mig tidigt o släcker lampan först när fötterna är under täcket o i säkert förvar kan jag sommna..

Tänk när jag var liten var jag livrädd att ha fötterna utanför täcket nån kunde komma o bita mig , kanke den där råttan som pappa berättade om när jag var liten , Patrik min storebror låg o sov i källaren i sin vagga , då får pappa plötsligt syn på en jätte lik råtta som illat sig in i huset o ställt sig på bakbenen för att titta på den sovande babyn .. Pappa fattar snabbt vad han måste göra o hämtar hagelgeväret o skjuter den otäckingen eller hur var historien nu igen,, ?


Kommentarer
Postat av: Tove

håller med.
Katter är HEMSKT lömska!

2008-05-05 @ 21:41:34
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: HetaHannah

Jag älskar katter :D

2008-05-05 @ 21:49:11
URL: http://hetahannah.blogg.se
Postat av: solveig

hej lilla gumman tror att du måste få höra historien om råttan igen,fast du har rätt i att råttor är läskiga men jag tycker att katter är väldit smarta och bra med att ingen bestämmer över dom kram på dig.

2008-05-07 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0