Levnads glad

Gårdagen är historia,
Dagen idag är en gåva
morgondagen en överraskning

image61
Nog var denna hojen stor ,men det var inget motta den han åkte på idag..:)

I dag var det kross för hela slanten , Linus körde jättebra men vurpade i en kurva , jag är ju livrädd när han kör så mycket som kan hända, men när han välte så ville jag helst ej gå ner o hjälpa han , för hur mycket kan jag o då gjör jag bort mig o den stackars pojken får inte det han behöver .
 Det här behövs: En man med muskelkraft som ska dra upp 85:an o kicka , men den mannen syns ej till så jag i kort jeanskjol dagen till ära springer, småhalkar , vrikade foten på rullande stenar ,men snabb är jag så jo då ner till Linus o då kommer mamma med då blir jag ännu mera förvirrad jösses två damer i körbannan blir rädd att nån ska köra på min stackars mamma.. fort ,han måste iväg ,men vad händer jag släpper taget o linus vrrruuummm ner i lösgruset igen ooo herregud nu får jag krafter, var kan man ta tänker jag i skärmen eller går den av   o mamma hjälper till tar tag i krossen o jag tänker sååå här går ju ej , fort i väg nu.. Linus ropar jävla idiot, men det är bara adrenalinord varenda unge vrålar o skriker när de rammlar o inte önskar de en dam o allra sist två förvirrade, men jo vi fick upp han  tillsammans är vi oslagbara o han kom i  mål .Linus kom till andra kval o där blev han tvåa..Underbart men så läskigt..
Pappa står där uppe o tittar på oss lite smått orolig är han nog för han tyckte allt att flaggvakten kunde flagga lite tydligare , herregud det förstår man ju där nere mitt i en livsfarlig kurva står tre han tycker massa om, samtidigt som 8-12 åringar kör helt galna som om de hadde eld i baken o snabbt måste i mål för att släcka den ,för att sen tända upp vid nästa start..Adrinalin är häftigt.

Nu är denna dagen slut o jag ska sova..kram på er..

Kommentarer
Postat av: solveig

ja vi är sååå bra, eller hur

helt makalösa

2008-05-14 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0