Rosa

Ja vad ska man ta sig till , herregud snart e hela mitt hus rosa , varum denna upphetsning av rosa , kan undra vad en psykolog säjer om det..- Rosa hm hur var din bardom Annika fick du aldrig den rosa klänningen du ville ha o ditt rum var det gröna väggar med blommor , men du längtade efter rosa, var det så?  hmm..Åh herregud javisst hade jag det så tala om vad är det för fel, vad vi glömmer är nu att rosa det var ute då, utan på 70-talet var det starkt grön med piffiga blommor som var bäst o värst.. Nej då det måste vara en trend , vi luras att köpa när skvallerblaskor smyger in lite rosa artiklar o när trendmode tidningarna plötsligt visar rosa soffor , jo men då måste ju jag oxå ha .Rosa badrumsmatta , handdukar, krukor o blommor i rosa..Har tom köpt en rosa tupp..ha ha.. så sööt.  Anna du får komma och ta lite rosa bilder, på mitt nya allt- rosa- hem..Jag vill ha rosa kläder med , jaa det vill jag..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer jag kommer...jag gillar också Rosa :)

2008-03-16 @ 21:41:07
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0