positiv, japp

If you want to be seen, stand up. If you want to be heard, talk up. If you want to earn respect, shut up!"

svårt att tänka positivt ibland ,snö när det ska vara vååår , fel så jäkla fel ju...hmm..positiv ska man vara..men ibland när man bara tycker det är för mycket, men tillslut fixar det sig . Ibland tror jag jag är oumbärlig, Vem ska handla , vem ska göra läxan , vem ska hämta barnen ?? Svempa vad gör han, jo åker på kurs, jag åker till ullared, ska bli kul för inte är jag oumbärlig , nej då det fixar sig..

Barnen tog ju fram studsmattan men den är helt översollad av snö, jag måste ut o skotta den ska bli intresant att se hur det går på en studsmatta ...spadtag vipps uuuuppp o ner och sååå UUUpp igen snö yr o studs , studs ,, kan bli häftig upplevelse .. Kanske det där man drömt om , Snälla ta mig till månen eller ända upp till stjärnorna ...he he..
Glöm dina bekymmer imorgon kommer nyaimage37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0