Påsk

Påskharren kan dra åt skogen , nu e jag redan urtrött på fjädrar och fula gamlla kycklingar, ägg till förbannelse och en himmla massa godis, . Ja så nu får man efter ett tjog godis dras med kulmage , finnar  Och dåligt samvete..

 Men godis o massa färger hör ju påsken till så varför sura ,nej nej, nu inga sura miner mer..
Snart börjar jag jobba, har en sån dära delad tur så jag har bara varit hemma o typ städat , lagat mat . Men nu tillbaka , tur att man trivs på jobbet iallafall...när man ska vara där sååå många timmar... kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

mmmm goodis .. jag struuntar i påsken ...hihi äter godis ändååå ibland..fast egentligen vill jag vara nyttig fast ibland e de svårt ;)

2008-03-24 @ 16:59:38
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0