Näääee

Varit inne i stan handlat så nu är kylskåpet fyllt, massa mat känns skönt att ha det gjort,sen tvätta jag kylskåpet , kollade ju in det där som går på tv , det där om hur man städar o plötsligt inser man att man hinner bara städa i livet inget annat, . Åh sonens presenter oxå färdiga trodde jag men vad händer , jo då jag köper en väska till hans akustiska gitar , näääe det gjorde jag inte , jag köpte en elgitarrbag, vad ska han med den till, han har ju inte nån elgitar ..Åhhh blir så less på mig själv , min sambo är alltid sååå noga o ska kolla vad det är för fack o lite kvalite o så vidare, tycker han är lite väll noga och jag bara köper på, den såg tuff ut o han kommer bli såååå glad så..Näääe jag ska oxå kolla i väskan , se om den är plastad , med massa fack o bra ha grejer ,, då hade jag ju sett att den var plattare och ingen vanlig gitarrrryggsäck, näääe ...men ja, ja kunde vara värrre , men han har önskat sig Diselkläder med..Men det äe ju jätte dyrt, men hitta en Diselmössa på rean , får bli bra om den inte är för liten , suck ...sen köpte jag tennisskor inte alls så tuffa som jag ville ha till honom och tror jag köpte dessutom för stora.....  sen köpte jag en ursnygg rosa T-shirt, men när jag stog där o betala hörde jag en tjej säja till en annan tjej,nej ta ingen rosa det är så bögit ,, näääee men jag tyckte den var jätte fiiin..hopppas han med tycker det ..   jobbigt kännner mig inte alls nöjd denna födelsedagen för honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0