Massa siffror

Idag har jag suttit med bokföring hela dagen , först var jag förväntansfull kan undra hur året gått, liten vinst eller kan jag ta ut nån lön , hmm, men sen slockna det , det där förväntansfulla , nääe du Annika ..Det här blir ingen vinst, men men det är såå himmla kul både massage o allt runt omkring, såå det struntar jag i, älskar , mitt jobb,
o ooooo bokföring tar ju gööör lång tid,vill vara färdig, Svempa lyser och myser med alla siffror , men när fem sega timmar gått så är jag fruktansvärt rastlös vill ju inte sitta där och aldrig bli färdig , ujujuj, när klockan var fem sa Svempa vi har inte hunnit halvvägs.Jag tror jag dööör herregud det tar ju gööör långt tiiid, jag vill röra på mig tänker jag. Helt plötsligt svävar mina tankar iväg .Jag tänker på en underbar kyss vore gott, lite kaffe , nån att prata kläder , ljus o mys med eller ja varför inte lite discotankar, rulla runt bland mjuka kuddar, fantasiii, aha, du säjer att du älskar mig, fantasiii aha...Ursha jag blir aldrig en ordningsam pengatjej. Hallå hör jag lite dimmigt någon någon säja , häng med nu vad var det efter i oktober månad , ja ja visst här e jag jo ja ja hör..men jag vill ha kaffe ..
. Kaffe och massa mysiga ljus..

Tur att Ida var hemma så vi kunde cykla till henne, lite behövligt break.. Ida hade tänt massa mysiga ljus och bjöd oss på kaffe, med goda små knubbiga dammsugarkakor , jättegoda, precis vad jag behövde.. vi tog en snabb cykeltur , nerförsbacke såå vi var där på ett kick, men hem jösses vad lååång backe ända från Ida till hem till mig.ja dit var ju ingenting men värre cykeltur hem, upp för en backe och upp för en backe , hej hå upp för en backe .. men , men ,bra med motion ju..

Häftigt att mata två samtidigt

När vi kom dit var de små tvillingarna färdiga för lite gröt , jag, ja just det jag fick mata tvillingarna ,nästan lite stolt att klara det he he, skithäftigt att ha två att mata, tyckte jag var kul, De är såå goa ungar, gapar och äter redigt, först den ena sen den andra..hihi mycket häftigt. Skulle jag få fler barn skulle jag vellat ha tvillingar, det är för himmla häftigt ju..
Svempa tyckte ni hade ett fint hus han sa att det syns att ni har grejat mycket ..bra smak, oxå.
speciellt med alla ljus ,tänk vad mysigt det är med ljus..Det är det enda jag saknar när det är sommar .att det är sååå få timmar att elda ljus på.. men grilla det längtar jag till...kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0