Jösses e det nått virus tro ?

Dator virus , hur ser ett sånt ut ? prickigt , färgglatt o härligt spännande , man vet aldrig vad som hända skall...plopp,plopp, så poppar det upp både det ena o det andra ...ujujuj.
Fast jag struntar i virus, nu ska jag höra vad snygga väder-Tone säjer om snöbyar .. ordentligt blåsigt o mest uppehållsväder med en mycket kall natt.. Får hitta på nått så man håller sig varm då..he he..
Från det ena till det andra, Jag har fortfarande inte färgat håret , gud vad tar dagarna vägen , hatar att inte ha tid att göra precis vad jag vill ..vad nu det skulle vara..
 Tror jag skulle vilja prova chokladmassage , låter så himmla gott o roligt.. ska vara bra för oss människor, massa lugn o ro endorfiner..
Kan undra om man får ett glas rött vin till.. Här sitter min mamma just med ett litet glas på kvällen innan vi ska äta på Mallorca, underbart, får se om man åker nån mer stans i år ..Kul att resa lite , men  vi ska iallafall till Gotland , älskar den ön så mycket fina små gränder o stenar o vyer..underbart..underbart e kort..Man får ta vara på stunderna..ler

Kommentarer
Postat av: solveig björk

du skriver helt underbart.Det är så roligt att

läsa dina funderingar.Fortsätt att vara som du är kram

2008-03-26 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0