I dag har jag fått mig en..

Helt underbart så längesen sist, men idag strunta jag i tvätt gammla strumpor som saknar sin partner , var tar alla strumpor vägen , E det sant som mamma sa , jo tvättmaskinen  äter strumpor , jojo..De sa ju att tomten fanns med, men inte fanns den, nått annat måste vara bland strumpmystiken .Kanske finns de i mina påslakan eller e en trasig o slängd o föralltid borta , hmmm..sorgligt det lät men faktum e att jag saknar den andra hälften,ju.

 Jo idag har jag fått mig en prommenad , härligt uppfriskande o ljuvlig för själen , måste ta mig i kragen nu o alltid ta en prommenad om så den bara är på tio min men jag ska alltid gå ut en stund .Det är mitt löfte till mig själv...men jag hatar att gå själv , känns så dumt , kan man ta Blixten i koppel..he he

Snart ska jag ta en liten prommenad till gruppboendet ser fram emot det , jag kan ej släppa det jobbet heller , nu när jag är tillbaka på dagen , känns så skönt befriande att inte behöva jobba natt mer..gillar alla mina arbetskamrater..snart bär det av till fest med..kul , kul..
Svempa o den lille (förevigt den lille ) sonen skulle ut till Skåne på krossläger men det är inställt , gjorde så ont i mig när jag såg hur besviken han blev ..dumma snö, men kanske den smälter bort o han kan åka ändå ..hoppas kan man ju alltid , var tog våren vägen , hade just fått smak på den ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0