Färga håret

I dag ska jag färga håret, sola o lägga en ansiktsmask, känner mig trött o glåmig. Jag har nog sovit för lite , lätt att det blir så när man jobbar o resten av fam är ledig , man vill ju vara med så mycket som möjligt då, inte missa nått..vara vaken när de ska kolla film o så..
I morrn jobbar jag med massage o så ska jag in en sväng till staden , vill ha en rosa, kanske nått silkesaktigtopp.Jag ska ut på Fredag med mina arbetskamrater, jag vill ha en skinkjol o rosa topp, o höga stövlar. Ja kul att klä upp sig , sminka sig lite värre än vanligt o ha lite fart i kroppen , känner jag behöver det nu.. Sen e jag själv hela helgen Svempa o sonen är på krosshelg i skåne så då får jag hitta på nått aldeldest själv,
men det e jag bra på.image42

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir säkert skitsnyggt med håret!! ..hoppas vi ses ute om jag går ut då :)
kanske jag kan busa med dig nån gång i helgen också nu när du e själv hehe. kram

2008-03-24 @ 16:57:50
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0