Skator som hackar..

Varje natt samma elände, Katten Blixten jamar i högansky . Skatorna hackar stackarn .
Denna katt e ganska tjock o orkar ej ta några fåglar, varför ska de ge sig på han , klart
de har ju små fågelungar i boet o det räcker antagligen att vara katt..
En sak till när ja la mig i går tittade på Svempa låg o småpratade om livet , då plötsligt
mitt framför ögonen hoppar en pytteliten loppa , de kommer alltid in på våren ..
Det är Blixten som har de oxå så nu har jag givit honom loppmedel, fästingmedel o maskmedel...

för han äter en nästan ur huset. Flera gånger o på natten måste han ju tröstäta när skatorna hackar
och mobbar Blixten, stackars katt, låt han vara..

.  
     Rör inte min kompis.!

I morgon ska jag jobba från 7 -21.. nästan citys öppentider ju..då är jag nog trött när jag kommer hem..hoppas man åtminstone får nått gott att äta på jobbet..ler.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ida

dumma dumma skator!!! Blixten/Sixten som e så go =)

2008-06-17 @ 21:19:45
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0