Borde varit perfekt

Allt borde varit perfekt, de jag älskade fanns hos mig o lekar o god mat, Killarna gjorde en fin midsommarstång, tjejerna gjorde traditionell midsommar mat , ni vet sill o potatis,Allt borde varit perfekt,men nej allt var svart. I början försökte jag hålla masken , sen sket jag i det ..vem bryr sig..kallt, vått grått, ingen fick mig att lee.. känslan av att inte vara omtyckt, den är jobbig..vatten till knäna , sakta höjer sig, upp över halsen tar ett djupt andetag, fyller lungorna tittar in i mörkret, i blindo ser jag bara, mörker, var finns alla?

Midsommarn började tidigt o slutade sent, För vissa var det lite för mycket .Jag ville bara hem, men jag hade druckigt några glas så jag vågade ej ta risken...Jag gick o la mig..Kände att något svart svepte över mig, kvar fanns bara något grått, sörjigt , gick ej att skaka av .. Fan vad otäck känsla , jag kännde mig osynlig
När jag öppnade munnen kom bara, nått tråkigt nedstämmande..Tex fan vad dumt att bada när man druckigt.. japp jag var en riktig lyckospridare på stället...

Idag är jag bara sur vill ej hitta på något..Inte konstigt att ingen pratade med mig , när jag bara var sur, nedstämmd.. vem vill prata med en olycklig...En annan midsommar ska jag vara glad, vacker o sprudlande , ställa mig på en stol o sjunga ..sommmaren e kort...

I bland tänker jag ni mina vänner familjen är värd en glad o positiv vän o livskamrat, men om man ej orkar vara glad . Vad gör man då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet du Annika egenligen behöver inte allt vara så himla speciellt bara för att det är midsommar...En sketen tisdag kan vara superspeciell och en midsommar misslyckad...Det viktigaste är att vi är rädda om varandra och tar vara på dom stunderna som känns bra och fina sen om det är midsommar fredag den 13 eller måndan iannan lön ; ) spelar ingen roll ;). Love you <3 Alltid ! Känn dig speciell för det är du!! Ingen är som du men det borde fler vara!!! <3

2008-06-21 @ 20:46:51
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

älskade unge du är så bra ha inte för stora krav på dig.men jag vet hur det kan kännas och det är inte kul.

2008-06-21 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0