Flickan

Dagen efter , en trevlig kväll... På kalaset började vi med en tipspromenad om Anna , vi kunde ganska mycket om henne o ganska lite med visade det sig, kul grej.. Vi skulle leta upp en partner vi ej kände så väl, jag tog en som jag hela tipsrundan trodde hette Kaj , men det visade sig vara en Erik...ujujuj bortgjord igen, ursäkta mig sa han när jag lämnade in tipslappen o skrev våra namn Annika o Kaj, en litren ändring bara sa han , Det ska vara Erik, ha ha jaja sen berättade han att jhan gjorde en fuling o sa ah kan du skriva våra namn han hade nämligen glömt mitt  namn med ..Inte konstigt hur många namn finns det egentligen?

Idag har familljen varit i Roasjö o badat lite o jag har jobbat med massage litegrann, sen bjöd mor o far oss på kyckling o klyftpotatis med sommargrönsaker o frukt, gott var det som alltid att äta ute o det är nått visst med Roasjö..vackert , det är förnamnet..

Mimmi o Frida var oxå här , roligt hon hade med sig min tavla jag lämnat in på inramning, den blev jättefin.hade saknat den , så jag blev glad när jag fick den,, Jag ska en dag sätta in ett kort på den  här så ni får se den ..det stå 1789 på den,, Den är en flicka som sitter med en vacker rosa blek klänning stilla , dyster o blicken full av , varför ?.. Den är guddomligt rörande , men man har ingen anning om varför den berör som den gör . Flickan ser ej levande ut men ändå levande som om hon fortfarande fanns , men borde vara på andra sidan ,men ej hittat dit..som en äldre föregången tid..

Kommentarer
Postat av: Ida

nu e det dags för uppdatering ;)

2008-06-11 @ 12:15:44
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0