I dag har jag jobbat , rätt trevligt att vara tillbaka på dagen igen ..


Ja då var man tillbaka till dagtid lite smått..Känns rätt ok att vara tillbaka igen lite lagom på dagen , detta att jobba med människor o hjälpa o vårda så viktigt med ju. Jag har ju två jobb ett gruppboende som jag har provat att jobba natt på ,men hade svårt att sova på dagen ( så nyfiken vad händer på dagen när jag sover , måste upp och kolla lite bara ,vad händer missar jag nått :) vara nattuggla inte min grej .Tvungen att var vaken på natten när man egentligen bara ville sova , men inte fick .Rätt ensamt att inte ha nån att prata med också och byta sina tankar med när man jobbar natt,då hade jag massa tankar som man ej kunde dela med nån, men, men,jag trivs med dagturer så så får det bli.
Sen har jag mitt eget företag massage harmoni o sol. Där trivs jag som bäst. Det är ändå min massage jag älskar ..(brinner för) .Roligt när man hittar rätt ..

Underbart när folk beställer en ny tid och vill gå hos just mig , tänk att dom gillar att gå hos just mig , blir så glad då. Ska gå ut nästa vecka med lite reklamlappar så att jag kanske kan få några nya kunder , vore roligt . Så intresant med  mitt jobb som massageterapeut..
- Massage Harmoni o sol, unna dig en skön avkoppling, var rädd om din kropp ..

Dessutom är jag sugen på att läsa ännu mera om kroppen kanske kinesiologi eller nått sånt , eller  satsa på nått ännu större som naprapat eller så går jag bara vidare , målar om i min lokal o satsar fullt..ja så får det bli ett tag, tror jag, förrvirrande att vilja så mycket..
Känner mig förkyld igen, så idag får jag nog ta det lite lugnt iallafall, ta en kopp te och bara njuta av att vara lugn o fin.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0