fredag

 Idag följde en hel buss med till ridhuset , huvudperson Mille mys , han ville rida , han satt på en häst o såg så nöjd ut ,men så kom han på att han ville rida ordentligt, ojoj så var köttbulle mackan vi lämnade lite snabbt för att hinna se Jasmins ridning bortstädad oxå, så hungrig , lille Mille rolig kille ..Ida var såklart med oxå , o anna som jag överaskad fick ett fint svart paket med silver snöre till, i paketet låg två fina örhängen ett par rosa med strassstenar på , jätte söta  o ett par tuffa i gnistrande granatsten,fint.min smak fångad.. Älskar att få presenter..

Ahh jag vill att Robin idol ska vinna ikväll, sen tror jag det blir kevin han är ju en stjärna riktigt bra..Alice, Robin och Kevin ska slåss om finalplatserna. Foto: TV4 ojoj spännande ..Vem ? har röstat på Robin tror han behövde det..


Kommentarer
Postat av: ida

faaan att han åkte ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!! såå sur nu, men lugn ja e på bättre humör imorgon=) ska bli så kul!

Pusss

2008-12-05 @ 23:15:38
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0