Sned i toppen

Knäcken tog en o en halv timma att göra , men god blev den , får se om tänderna sitter kvar, seg så seg.

Tagit in ganen ställt den i vardagsrummet , julgranen går nu i silver o blåa kulor rätt fin faktiskt, om man shissar med ögonen o dricker en flaska glögg o står på ett ben i köket  o vinglar lite fram o tillbaka. Sned i toppen o gles mellan grenarna...hm.

Nu upptäckte jag att jag suttit i seg knäck så nu har vi en fläck i soffan  med, jul jul strålande jul.

Sa just för  11 året i rad att jag plockar bort Linus julklappar om han inte är snäll ,men har man gjort slag i saken o tagit bort något .. nej just det var på Linus svarar kaxigt gör det då ..Han vet ju att jag ändå inte gör det..

En dag ska jag bli  klok, det man säger ska man mena ...god jul på er

ful_gran.gifom några veckor ser den ut så här ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0