Snart smäller det !!!

I morgon e det nyårsafton , vi har städat som små dårar allehopa, jag har dukat fint, i vitt o silver , jättenöjd med den. sen i mitten av bordet ligger det krossad lossas issnö

Snart smäller det !!!!!!!!!!!

 



                                                                                    Nyårsmeny: 
                               
                                                         *****  Alla har olika goda vita viner till ***

                               *  Förrätten blir en frasvåffla i hjärtanform, på den lägger man rödrom röra o lite citron o räkor.. 
                               * Huvud rätt hälleflundra med gratinerad potatismos
                               * Efterrätt hemmagjord chokladglass med knäck bädd



En vacker klänning i purpur lila  o vackra nya silver smycken jag fått i julklapp...Detta ska jag ha i morgon.

Roligt att det e lite fest i morgon o Svempa har lärt sig en ny drink som innehåller massa grejer får se hur den smakar,kommer ej ihåg ingredienserna men en massa lime iallafall....

Jag vill att alla mina vänner ska ha ett riktigt roligt nyår , en massa nya minnen o ett oförglömmligt år till mötes


Kram o kyss sköt om er..



                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0