Finns det några snälla barn?

Jul mat med arbetskamraterna, gott  men nu e  jag så mätt så jag e illa måeende borde hoppat över risalamaltan, grädden får magen att se ut som 5:e månad,,,alla bytte varsitt 50 kr paket, otroligt mycket man kan få för en 50 lapp, jag fick en tomte att hänga i taket , kul med klappar..Aldrig blir jag för stor för det.......

Jag har börjat fundera vad man ska köpa till barnen, Jasmin lite smink o smycken o Linus lite spel o joggingbyxor som han envisas med att ha varje dag..sen får de nog pengar för att köpa vad de vill..men julklappar e kul, väntan o förväntan..


Tomte1.JPG hoj hoj Finns det några snälla barn ?

                            Värda massa ömhet , kärlek o omtanke..Älskar  mina barn, med hela mitt hjärta.


Idag är Jasmin på julshopping ,en härlig dag med mormor,Linus i garget med sin pappa o grejar o fejar o jag blir sittande här..trött efter helgens rätt slitiga jobb .. Ha det bra , vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0