Vänner

I går när solen lyste , tänkte jag men det gör inget att jag missar det meesta av denna dagen jag har ju en ny nästa dag , då ska jag ta vara på den vackra dagen, men vad händer , regn , ingick inte i mina planer..hm.

Jag har ändå gått en regnig prommenad med Anna blev det, skönt i regn finns mycket syre idet..så bjöd hon på kebabsallad oxå, gott  o nyttigt .Jag hatar att äta själv så det var underbart med sällskap,

Sedan gjorde jag en misslyckad morotskaka från ett färdigt paket , ursha , den var icke god alls , glasyren liknade mest ett  flottigt landskap av nått som påminde om att man borde äta nyttigare massa smör simmade på o alldeldest platt morotskaka, bläää..

men då kom räddningen, Ida hade kört förbi bageriet, o hon bjöd på underbara bakelser, tur man har kompisar..Räddad ur katastroffika blev en underbar njutelse, hallon , det är gott det . Här har dom verkligen underbart fik i våran lilla ort.. Det smakade nästan sommar..

Tänk både lunch o fika med underbara kompisar , då är livet värt en kram ändå.
Sedan var mina barn helt jättemysiga mot varandra ..
skööönt med vänskap o dagar o kvällar som går bra.

Tänk vad många vänner man haft men som man bara mist, en dag ska jag ta kontakt med alla jag tycker om , men tänk om de ej vill ha kontakt med mej då , äh fånig tanke , men ändå..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi trevligt med regnpromenad..Har känt mig så bruna och mörk hela dagen...kommer snart igen och bakar mig..:) Annika Kom snart och hälsa på hos miig . Kram

2008-04-03 @ 00:02:48
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0