Tufft var det här

i dag var en ganska tuff dag, jobbat mycket o precis pluggat på ett mycket misslyckat sätt med sonen ,han gav sig inte o inte jag heller ,
  Det var engelska han säger att det heter Linus`ìz car eftersom hans namn slutar med s men jag säger att det ska vara atopstrof över eller före s , jösses så enveten jag blir tokig ju, inte bra..att bli tokig , varva ner igen ,,

ska gå en låååång prommenad med Ida imorrn , underbart måste , måste det...Hoppas våren är här för att stanna fick massa energi , studsade hem snabbt från jobbet städade , masserade, putsade fönster, åh så lite mera jobb ,, jaja lagom var ju bäst..<

Jag klara verkligen inte av att vara en god mamma idag , hoppas jag vaknar imorrn o allt var en dröm , jo då du lyckades pedagogiskt o moderligt att överföra dina kunskaper till din son , så ömmt o tryggt som man ska , Vva varför är verligheten aldrig så rosa som jag vill..

Dessutom har jag magkatarr, urjobbigt med en mage som ser ut att vänta smått,,eller stort rättare sagt, hm, men imorrn då blir det underbart ju en rask prommenad i skogen , måste visa Ida stor sjön , där är vackert , Eller det kanske man ska ta när barna är med mysigt där med picknickkorg..Tänk er själva med en rosa- rutig duk i en stor picknickkorg med kyckling, baugetter , ost o dricka vindruvor o potatissallad, jordgubbar med halvsmält glass, mmm gottt gott..image47  - Du måste förstå brorshan.. att du inte alltid har rätt,  säger storasyster ...Jag säger dumt ah men du blir nog en bra politiker
som står fast vid dina värderingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0