Tonåring

Häftigt ... En del säger att det går så fort med barnen när de växer upp, och dom har såå rätt, men ångest nej, nej ,min Jasmin hon är verkligen toppen..Det känns som hon funnits med hela mitt vuxna liv och precis så är det .. Jag kan inte minnas att jag kännt att jag kan o jag vill o jag ska o faan ta dem som hotar dem jag älskar . Dessa tankar fanns ej före jag fick barn , men nu när man har två små ungdommar åtminstonne en ungdom , det är häftigt..De skojar o skratttar bråkar o slåss som aldrig förr men de älskar varandra o jag älskar dem , ingen absolut ingen får göra illa dem...

 Vi spelade crocket på vår vanskötta gräsmatta, där det växer frodigt med näringsrik mossa o några få grästuvor som endast får kloten att kasta sig åt sidan o missa portarna , men det här spelet känns som det är tillåtet att fuska , åtminstonne lite grann...men vi har en regelgubbe i vår fam men då protesterar jag högljut att när jag var liten fick man gå från båda hållen i kyrkan , inte så noga med regler  tycker jag o barnen hänger på mig , men tillslut så börjar alla fuska o då blir det ju lite knäppt ..Linus viskar till mig när ingen ser , mamma säg att jag kom igenom så får vi slut på spelet .. Andra avenyn börjar ju nu, hihi alla fuskar , men alla var rörande överens om att Svempa hade vunnit så jaa alla var nöjda.

Jasmin är nu 13 år..Hurra tjejen !image59

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint inlägg!! Tänk vad stor hon e nu Jasse ..en liten dam är vad hon e ..och så söt..tiden går så fort
snart är hon en vuxen kvinna. Hon är iallafall en supergullig smart cool tjej med bägge fötterna på jorden.. hiihi du ´har gjort ett bra jobb..hoppas mina barn blir så också sen :) . Kram

2008-04-30 @ 07:56:47
Postat av: solveig

javisst är det
så att man får fuska lite i krocket

och det viktigaste är att ha kul. tack för idag mina goa barnbarn är bäst.

2008-04-30 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0