Tomrum

I dag har jag jobbat på Gruppboendet , Konstigt känner mig tom helt tom , varför ? Hm det här måste jag göra nått åt , var har mina känslor tagit vägen idag? Jag är ju helt borta ett tomrum, ett hål , känner mig så trött o sliten, vad händer nu då ? Men vad Faan jag vill leva ha känslor , kom tillbaka , häär är jag...

I morrn då lyser säkert solen in i mitt sovrum , smeker min vintervita kind o  säger godmorgon sötnos , hur vill du ha mig i dag, varm god o frodig med massa generösa strålar..Solen lyser på mig o värmer min kropp, den är min allra bästa vän ,om  så bara för en dag , men  den ska fånga den rätta känslan.. sommar, ljus o glädje. Och framför allt tycka om mig.

Jag skulle vilja ropa högt skrika hoppa över ett stup med en flygande svart häst, behöver lite adrenalin, nått måste hända , vardan är tråkig just nu..ursh vad deppigt, En gång i veckan månads depp..image52
Som vanligt tror jag att det är så här , jag behöver att nån bryr sig om mig förstår mig o tycker om mig behöver en fruktansvärd bekräftelse på det idag, kan jag  få det .Det sitter en liten gubbe på en bänk , jag säger högt när jag går förbi honom - Hej du där i rutig keps , tycker du om mig ? - jag känner ju inte dig , säger en förskräkt liten gubbe o stirrar på mig,.Men snälla rara det var ju bara en liten enkel fråga , Tycker du om mig? Ja eller nej ..- Jo javisst du verkar väll trevlig...Såå har man fått bekräffttelse då ..

Kommentarer
Postat av: Anna

ANNIKA JAG TYCKER OM DIG!!! DU ÄR UNDERBAAAAR!! Kom och fika hos mig snart :) Kram

2008-04-10 @ 07:38:21
Postat av: solveig

vi tycker jättemycket om dig. du är nåt
alldeles extra.
Många kramar från mamma och pappa

2008-04-12 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0