Köpt trädgårdsmöbler

Idag har vi köpt trädgårdsmöbler, i stål så vi slipper o fixa , helst vill man ju bara lata sig på sommaren o äta en glass , inte ha slipklossen i ena handen o penslen i den andra .. Blir alltid massa måsten ändå ju . Vi åkte dit för att köpa ett bord med sex stolar ,men vi kom hem med 8 stolar o en parasol, en förvaringskista till dynorna o så två härliga baden baden, där vi kan ta en drink o den där glassen ,
mmm. Bara lata sig , precis så ska det vara, med massa sol .

Igår blev vi färdiga med Linus rum  så nu är det bara möbeljakt, svart ugnt o tufft vill "vi " ha det..Ska nog hitta , Den som söker den finner..kul att försöka göra det personligt , men svårt att hitta en svart säng .Jag får nog köpa färg, så jag får den rätta Linus looken.

Livet är rätt spännande ändå .Iallafall inbillar jag mig det o är det inte det så kan man ju alltid drömma o låtsas vara nån , hm vem skulle det vara.. Vem skulle man vara om man fick vara det för en dag..  Nån rockbrud kanske  med hes sexig röst, Cher  eller en skådespelerska  vackra Julia Robberts, Hon som fick de som gick på gatan att verka vara ett drömmyrke..ujujuj..Den e bra den filmen.. Eller tänk att få känna hur det är att vara  sin partner, sven -Arne , hur skulle det vara , Det hade nog vart nyttigt att få känna ombytta roller , he he..
Vem skulle du vilja vara för en dag?

Kommentarer
Postat av: solveig

Hej min bästa tös. Jag skulle vilja jobba på lönekontoret och ge mig själv en stor löneförhöjning. Sen skulle jag fara på en månads kryssning i medelhavet. Ha det bra

2008-04-09 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0