Fiskpinnar

Fiskpinnar hur gott är det från en skala från 1-10. Inte så gott. Det ska Svempa o barnen festa på imorgon då jag jobbar kväll. Torsken ska man ju vara rädd om,det  finns ju för få sådanna simmande fria fiskar..
 Vårat kylskåp står tomt o ekande, vi har nästan ingen mat hemma .. men när ska man hinna handla . Ibland vill jag bara skrika - STANNA KLOCKAN.  Det är precis som min arbetskamrat sa - Herregud jag har redan ångest för snart är sommaren slut..

 Vad ska man göra i sommar då , vi har ej hunnit planera nått, ingen av oss är speciellt drivande så inte mycket blir inbokat, men imorrn ska jag tänka ut nått , nej det hinner jag ej , ja ja det löser sig nog , nått ska det bli iallafall..
Mamma ringde o ville åka utomlands , jag vill till Grekland får se vad det kan bli av detta .

 Har man inget att prata om kan man ju alltid prata om vädret , men visst var det härligt idag och absolut värt att prata om. Försökte få en färdtjänstgubbe att stanna o köpa mjukglass i dag när vi var ute på en liten runda med jobbet ,hmm fick en sån himmla lust att köpa en glass , tänkte bjuda gubben , men tji fick jag , den gubben gick ej fjäska för , så han körde raka spåret hem, Glass jag vill ha glass , skrek jag innombords , men vad hjälpte det . Inte ett skit. Men sen hade tjejerna köpt tårta på jobbet , jag hade ju namnsdag...chokladtårta ,jättegott...mums

Kommentarer
Postat av: solveig

Nu är jag trött på dina fisk pinnar.

Kram från mamma

2008-04-28 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0